Search This Blog

Thursday, February 24, 2011

Senyumlah walaupun kita ada masalah


Salam...
Waaa....aku rasa hidup aku ni sudah dibebankan satu masalah yang agak la berat.
Maybe aku ni suka mencari masalah kot...kot ye kot :D

Tak taw la, nanti aku cerita panjang2 lebar pada esok harinya apa masalah aku.
Aku tak tahu la masalah aku berpunca dari aku or ujian dari Allah.
Mostly berpunca dari aku kot, sebab itu la Allah bagi ujian untuk kita cuba memperbaiki diri kita.

Walaupun kita difitnah, jangan sesekali kita berasa malu dengan kawan-kawan. Cuba dengan sekuat hati untuk melawan perasaan malu difitnah. Ceritakan masalah kita difitnah dengan kawan2 kita yang betul-betul boleh dipercayai...

Okie, nanti esok, aku akan ceritakan apa masalah aku yang menimpa..Tetapi! Aku tak nak cerita 100% full. Nanti ada yang terasa...huhu :D

Ingat, yang paling penting SENYUMlah kepada sesiapa sahaja walaupun kita dibebani dengan banyak masalah. Smile can make us and others happy!

Kerana senyuman itu akan membuatkan mereka sekalian bersangka baik dengan kita walaupun kita tengah panas hati! Yes!



3 comments: